reklama

Venované Maťke a Dominikovi

Tenot článok som sa rozhodla venovať Maťke a Dominikovi pretože sú novomanželia a chcem aby im ich  vzťah vdržal najdlhšie ako sa len dá...  Obaja si to zaslúžia a títo dvaja sú z mála ľudí, za ktorých by som dokázala dať ruku do ohňa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Začnem ako to bolo od začiatku:

Začala som chodiť spievať do detského zboru do kostola Sedembolestnej Panny Márie, ktorý je neďaleko môjho domu. Tam som spoznala Maťku. Zo začiatku som si myslela, že ma nemá rada. No mne prišla hneď sympatická, milá, plná elánu, usmievavá a úsmev vie aj rozdávať (čo je naozaj pravda ;P). 
Ako sme sa začali spoznávať som ju mala čoraz radšej...
Vravela som jej svoje tajomstvá bez strachu, že by sa to niekto iný dozvedel. Vždy som sa s ňou mohla porozprávať očomkoľvek nech sa dialo čo sa dialo... A toto nemá hocikto... Človeka, ktorému sa môže vyplakať a ramene, porozprávať sa s ním, spýtať sa na jeho názor, a dôverovať mu ako som mohla ja Maťke.
Raz aj s detským zborom na sústredení na Orave sa s niekím stále prezváňala a ja som vyzvedala kto to je. Povedala mi, že to je jej nový priateľ, že sa s ním pozná už dlhšiu dobu a zaľúbili sa do seba.

Moja zvedavosť bola stále väčšia a väčšia, tak som sa po ase spýtala ako pokračuje ich vzťah...
Maťka mi odpovedala že sú šťastní a že sa im darí, čo ma nesmierne potešilo.
Raz som sa spýtala kedy nám ho predstaví. Vraj onedlho.....
Tak som teda čakala....čakalaaa.....a čakalaaaaa :D...Až napokon prišiel čas kedy som ho spoznala...
Ale neviem presne či to bolo na nejakom sústredku alebo na nácviku...
A hneď mi padol do okna ako hodný pre Maťku :)
Držala som im palce pretože si to obaja zaslúžili.
Dominik sa mi zdal byť taký pohodák, ktorý má rád zábavu a smiech tak isto ako Maťka...
Takíííí naší dvaja malíííí blázinkovia, bez ktorích by to nebolo vončo... :)
Všetci sme si hneď Dominika obľúbili a keď s nami šiel na sústredko nemal ani poriadne čas byť s Maťkou, lebo sme ho stále s niečím otravovali :D... A to boli otravovania typu: Dominiiiiik zatoč maaa...
Dominiiiik, sadni si vedľa mňa na obedeeee.....Dominiiiiik poď si zahrať karty....Dominiiiik nauč ma hrať na klavíri.....Domčooooo zahraj nám niečoooo.... A tak dokolečka....Potom ma to aj štvalo, že na seba nemali čas ale ja som s tým nič nemohla spraviť...Ale vyriešilo sa a prekonalo sa ;)...
Veď správna láska prekoná každú malú, či veľkú krízu no nie??? A tá vaša nie je len taká obyčajná láska... Vaša je výnimočná... Pretože ste to vy dvaja a to nie je hocikto ;) Veď ste výnimočné osobnosti...Kto iný??!

Ale pri vás sa človek nenudí to teda musím uznať. Srandy bolo vždy až-až.
Každý má s vami perfektné spomienky, na ktoré nikdy nezebudne a vždy bude v dobrom spomínať na tie super chvíle ako napríklad: rôzne hry, baňa, sústredenia či už mládežníckeho alebo detského zboru, nácviky, omše, pozeranie filmov s vami, venčenie psov, ale najmä pozeranie na vás keď si robíte zle :D 
to teda stojí za to vás vidieeť :D ...

Chcela by som vám povedať keď už ste ruka v ruke
ŽE:
 Vám veľmi pekne ďakujem za všetko čo ste pre mňa ale aj pre celý detský zbor urobili, za pekné chvíle, ktorých bude ešte taaaaaak veľa(dúfam)...
teda viem, že ich bude ešte veľmi veľa :P ,
držím vám obom palce nech vám to dlho vydrží a nech vás obchádza všetko pokušenie, ktoré dnes číha v okolí každých mladomanželských párov ako ste vy.
Aby vaše deťúúúúúrence boli zdravé, krásne, múdre, jedinečne nadané, chápavé 
a aby aj ich obchádzalo všetko zlo, ktoré by chcelo pokúšať tieto výnimočné osôbke, 
na ktoré sa všetci tešííííííííííííííííííííme ani si neviete predstaviť ako sa všetci tešíííme.
Buďte štastní a občas si aj spomeňte, že istá malá nenápadná Nikol Vás má nesmierne rada a vždy aj bude, a že vám je vďačná a ľúúúúúúúbi váááááááás :o)





Mám Vás vážne nesmierne rada zlatíčka moje....
 Poslúchajte sa a majte sa radi
 Vaša Nikol :o) 






































































































































Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu