reklama

Spriaznená duša...

To čo človek potrebuje má buď na dosah ruky, alebo to už má, len o tom nevie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Neznesiteľné, aj tak to nevadí
Lebo niekto bol nútený počuť ma plakať
Tak sa ozvi, ak si to bol ty
Lebo nie je ľahké ťa nájsť

Je možné, aby pán Milovania schopný
bol konečne v mojom živote?
Priamo predo mnou
Alebo sa možno len skrývaš?...

Kto netúži po tom, mať niekoho, kto ho podrží
Kto vie ako ťa milovať bez toho aby som ti to povedala
Niekto sa ma spýtal: Prečo si stále sama,
keď spriaznená duša existuje pre každého???

Sme tu opäť, ten kolobeh nikdy nekončí
Ako nájsť toho správneho (čo mi zapasuje)
Veď je ich dosť pre všetkých
Ale ja stále čakám v rade

Keď spriaznená duša existuje pre každého...


Väčšina vzťahov sa zdá byť tak nestálych
Sú všetky dobré, len medzi nimi nijaký stály...





Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu