reklama

Big girls dont cry...

Veľké dievčatá neplačú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vôňa tvojej pokožky zostáva na mne
Ty už asi letíš späť domov
Potrebujem nejakú skrýšu, ktorá by ma chránila,
Aby som bola sama so sebou a necítila smútok
Som kľudná a vyrovnaná

Dúfam, že vieš,
že toto s tebou nemá nič spoločné
Je to osobné, je to len a len o mne
Musíme sa s tým vyrovnať
A budeš mi chýbať práve tak, ako dieťaťu chýba prikrývka
Ale ja musím s mojím životom pohnúť
Už je tu ten čas byť veľkým dievčaťom
a veľké dievčatá neplačú

Cestou ktorou kráčam
musím ísť sama
Musím ísť detskými krokmi, až kým nevyrastiem
Rozprávky nemajú vždy šťastný koniec, nemám pravdu?
A tuším, že by bola len tma, ak by som zostala

Tak ako sa hrajú malí spolužiaci na školskom dvore
Budeme sa hrať fazuľky a karty
Budem tvoja najlepšia priateľka a ty budeš môj
Valentín
Môžeš držať moju ruku, ak chceš
pretože aj ja chcem držať tvoju
Budeme priatelia a milenci a budeme mať svoje vlastné tajné svety
ale už je čas, aby som išla domov
Je neskoro, vonku tma
Potrebujem byť sama so sebou namiesto smútku
Som pokojná, keď som pri tebe...
Pretože mi nič nechýba...
Si moja opora, láska, šťastie, domov, môj život...

Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu