reklama

Boli to pekné časy... :o(

Tak ako každý človek tak aj ja som mala naj kamarátku...Lenže to čo človek ľahko získa, ľahko aj stratí...A dopadlo to trochu inak ako som predpokladala.... :o(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Aj najkrajšie priateľstvo niekedy pominie aj keď v srdiečku navždy ostane...
Bola si človek, ktorý bol v mojom živote najdôležitejší..
A to tak dlho aj bolo...
Aj keď to nie je vôbec vidieť,
mám ťa stále rada..
.Ale nie je to ako predtým.. Ale ja som ti neublížila..
Rozdeliť dve osoby, ktoré sa majú toľko zhodné je proste najhoršia vec.
..Nechcela a nevedela som si to bez teba predstaviťt..
Ale postupom času som si na to musela zvyknúť... :o(...
:( Ako vidím už ma nepotrebuješ..
.Teda určite nie ako predtým..
Je mi ľúto že sa to takto skončilo.. Nie vždy je všetko tak akoby sme chceli...Ale v srdci ťa mám 4ever..
ĽÚBIM ŤA...U mňa ťa nikto nikdy nenahradi...Toľko vecí, čo sme spolu zžili sa nedajú len tak vymazať, stále zostanú spomienky aj keď človek nechce... Stále si kladiem otázku prečo??? Prečo akurát toto...A prečo akurát ty a ja?? Ale odpoveď nedostanem asi nikdy... Aj tak ti ďakujem za všetko, za tie pekné, ktoré som s tebou prežila, za najkrajšie dni v mojom živote..NIKDY NEZABUDNEM!!!!Mám ťa rada a to sa tak ľahko nezmení..

Dosť často ťa mám pred očami...Keď ťa vidím sklopím hlavu a snažím sa neplakať...Aj keď je to niekedy dosť ťažké...Keby si vedela aké to pre mňa bolo ťažké...Nemala som nikoho len teba....Bola si moje všetko...Moja opora...Moja vysnívanááááá naaaajsamlepšejšia kamarátka...Ale ako rýchlo som ťa získala, som ťa rýchlo aj stratila...Ale život šiel ďalej... A sme tam kde sme...Občas sa na seba pozrieme...Občas usmejeme...Ale pre mňa to je stále málo...V kútiku srdca som vždy dúfala, že sa to vráti do starých koľají...Ale nevracia.... Je mi to všetko veľmi ľúto ale občas je na niektoré veci príliš neskoro...

Chcem aby si vedela, že nezabúdam...

Tak nech sa ti teda v živote darí, nech nájdeš svoju lásku, oporu, naj kamošku a nech si v živote sťastná...na viac slov sa teraz nezmôžem... proste to nejde.....Prepáč...


:´( <3




Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu