reklama

Zamilovaná báseň...

každý človek prežije veľa situácií, pri ktorých si usí povedať: No tak zdvihni hlavu a netráp sa ... I keď je to veľmiťažké, človek sa s tým počase zmieri...UUUSMEEEV =)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

OSUD

Slnko zapadá,a ja s ním....

Už nikdy to nebude také,ako s ním....

Láska prebolí,

čas sa nevráti a ja pôjdem ďalej....

Asi nám to už tak osud naplánoval...

Prečo stále cítím, že mi chýbaš?

Prečo stále cítim tvoju vôňu???

Bolo to krásne a však spomienky zostanú, tie už nám nikto nikdy nevezme!

Som rada, že sme sa stretli, aj keď to nebolo ťažké...

KRVAVÉ SRDCE ZLOMENÉ!

Spomínam na časy s tebou....

Bolo to krásne, aj keď teraz musíme ísť každý svojou cestou...

Cesta je však bez teba tŕnitá...

Prechádzam tŕňmi a som celá od krvi...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najviac však krváca srdce, ktoré má vnútri stále iba teba.

Myslí na teba dňom aj nocou...A však bez pomoci....

Krváca..

Krváca stále a čaká až príde niekto,

kto ho zachráni, a pre koho nebude musieť prelievať toľko krvi!

SAMOTA

Po tvári mi stekajú slzy...

keď myslím na teba,

a už je to tu... Znova ten pocit samoty, bez teba..

Nikdy som ťa stretnúť nemala, veď teraz by som tu nesedele, a toto ti nepísala...

Ja ťa zo svojho srdca nedokážem len tak vymazať....

A robiť sa, že sa nič nestalo....

Ale už to nedokážem..

Už ťa nechcem milovať!

To radšej od rána do večera budem maľovať.

Maľovat srdce, ktoré je zlomené, bezmocné, bez tebe.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

UMIERA...

Umiera srdce, ktoré je zlomené...

Umiera srdce, ktoré nemá už nádej...

Umiera...A čaká na teba....A však ty neprídeš...

Umiera...Bez teba...

Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu