reklama

Môj pohľad na určitú vec

:o))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Jeden deň príde za chlapcom anjel...Zaklope na okno a povie: ,,Otvor som to ja tvoj anjel"... Chlapec sa pozrel do okna, vzdychol a išiel otvoriť okno. Keď ho otvoril uvidel slzy v anjelových očiach.....Zronený chlapec sa ho spýtal: ,,Čo sa stalo, prečo plačeš?" Anjel si utrel slzy a povedal:

,,Ľudská myseľ je veľmi zaujímavá a nepochopiteľná....na celom svete je miliarda ľudí, ak nie viac a nevedia vyjadriť svoje city. Môžu to dokázať ukázať ako si niekoho vážia...cenia....ako ho milujú. No oni to nevedia ukázať. Nevedia vyjadriť svoje city. Môžu to dokázať ukázať, ako si niekoho vážia, cenia...ako niekoho ľúbia....No oni to nevedia ukázať. Nájdu sa ľudia, ktorí to dokázali, ale sú aj ľudia, ktorý to nevedia dať na javo. Preto som tu ja anjel, aby som ti prišiel povedať, že buď silný a povedz ľuďom ako si ich vážiš a ako ich máš rád....Chlapec sa zamyslel a zrazu naň doľahol smútok.. Chvíľu bol smutný a nevedel čo má nato povedať... Po niekoľkých minútach, keď šiel povedať odpoveď ho anjel predbehol a povedal: ,,Lásku nepovieš slovami. Lásku nepovieš telom. Lásku najlepšie ukážeš svojimi očami, ako sa pozeráš na druhého človeka. Môžeš sa naň pozerať tak, že si ho vážiš, ale môžeš sa poozerať aj tak, že ho nemás rád. Nenechaj svoje srdce zlomené a smutné. Ale rozveseľ ho, aj keď ti druhý nepovie: Záleží mi na tebe alebo Ľúbim ťa..To neznamená, že to necíti. Možno má málo odvahy nato, aby ti to povedal....Len jedno stačí. Pozri sa do očí svojho priateľa, svojej lásky, svojho nepriateľa. V každých očiach vidíš iný pohľad na teba. Dobr sa do nich pozri, vtedy možno zistíš, kto ťa má rád. Len sa neboj a pozri sa do nich. Vtedy zistíš veľa. A možno bude tvoje srdce šťastné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na svete je veľa ľudí, čo ti chce povedať ako ťa má rád. Je ich veľa no nietkorí to nedokážu. Nedokážu ti povedať: ,, Mám ťa rád.......Záleží mi na tebe....Nechcem o teba prísť.......Preto píšem tento článok, aby si niektorí ľudia uvedomili, že láska a to že niekoho mám rád nie je hanba...Ak niekoho ľúbime, alebo ho máme radi, mali by sme mu to povedať. Aby to tá druhá osoba pocítila. Niekedy sa to nedá. Nedá sa to povedať aj keby sa to malo...Lenže každý dobre vie aké je to tažké povedať niekmou mám ťa rád. Možno pre niektorých to neznamená veľa a dokážu to piovedať ľahko. Malo by sa to povedať aspoň raz za život. Aby to ten druhý človek pocítil. LEbo predsa len sme spolu zažili veľa a nato sa neabúda len tak ľahko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dokázali ste niekoho niekedy rozveseliť? 

Dokázali ste niekomu pomôcť? Teraz je ten správny čas! Prečo by sme mali váhať keď niekoho máme radi? Jednoducho mu to povedzme. Nie je to až také ťažké.

Povedzte to, aby nebolo neskoro. V tejto chvíli umierajú na svete ľudia. :-( Ale aj prichádzajú na svet ;). Ľudia umierajú možno aj preto, lebo majú pocit, že na svete nie je nik kto by ich mal rád tak sa zabijú aby sa netrápili......A na svet prichádzajú deti, pretože ľudia boli silný a povedali jeden druhému, čo cítia. Ale o tom tu ja nehovorím. Ja hovorím, že na svete umierajú ľudia aj pre lásku. A to je v živote veľmi dôležité. Preto sa toho nebojme, lebo neskoršie môže byť neskoro či pre teba, či pre mňa. Neskoro pre všetko. Pamätáš na naše zážitky? Pamätáš si na zážitky s inými ľudmi? Oni určite áno. Oni nezabúdajú. Nezabúdajú ako ty. Majú v mysli teba a zážitky prežité s tebou. Prečo skončiť niečo, čo ani nezačalo? Máme zážitky a môžeme ešte aj mať, len treba povedať, že ich chceme mať. Nenechaj oblohu plakať. Lebo ona plače keď je smutno. Tebe, či jemu, i inému. Obloha plače aj keď to my nevidíme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jednodocho ja chcem len povedať, že ukážme svojimi očami lásku aj keď je pre niektorých možno neskoro. Ale nikdy nie je neskoro povedať čo cítime ale nenachávajme to na poslednú chvíľu. Radšej skôr ako neskôr. Nemyslíte si? Povedz to svojim priateľom, ktorých si vážiš nadovšetko a osobe ktorú miluješ ;)

Je čas povedať: ,,Milujem ťa.", alebo ,,Veľmi si ťa vážim." :-)

Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu