reklama

Jožko spomíname na teba a máme ťa radi...

Toto je venované mojmu kamarátovi, ktorý bohužial už nežije :(  Veľa si pre nás znamenal a spomíname na teba v dobrom a vždy aj budeme. Zároveň som pridala aj pesničku, pri ktorej sa nám vybavia spomineky zažité s tebou a tvoja tvár. Či už by sa smiala, alebo by plakala, bolo by to jedno mali sme ťa radi a aj máme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Táto vec je venovaná iba tebe.. Pretože
svojim odchodom zranil si minimálne 1000
duší jak celé tvoje žitie skončí nikto
s nás netušil svoj život si si len žiť
skúsil veľa vecí zažila ale aj veľa
neokusil svoj život mal si rád no seba
sa ti hnusil osud ti nedal šancu žiť ho
naplno vlastne sa o to nepokúsil so
spomienkou na teba,ktorú z nás nikto v
sebe neudusil naopak rozdúchal ju
každý ,že pre nás žiješ navždy :'( ..Boh sa na
Luky 7 obrátil
chrbtom v deň keď venoval sa
drbkom,rozhodol sa,že bude kosiť,no tento
krát na nesprávnom poli kosil,v duchu ťa
on každy prosil,zobral si nám anjela a
nikto ťa o to nepoprosil,teraz žije v
tvojom kráľovstve dúfam,že len krásne a
radostne veď s jeho mena radosť znie
ulica už na veky práznou je sem tam už
len jeho smiechom znie rieky sĺz našich
oči tečúce v silných tokoch utápame sa v
spomienkach na teba topíme sa v minulých rokoch zažitok po zážitku po pomalých krokoch hlavy kamarátov v oblokoch hladajúc tvoju pritomnosť hrdosť, česť a cnosť mysliac na budúcnosť je zasypaný v hroboch mieru zasypaných v hroboch.. Bože ďakujeme ti za anjelov ktorých nám posielaš dúfam,že odkazy od nás im rozosielaš tak postaraj sa o našich, stražnime tích tvojich tak daj mi prosím krídla nech je pyšný na perie krídel nech bez nich nie je sám...(bez nich nie je sám) Lebo život takto pekne začína detský úsmev je tá hlavná stranka života čo pre rodičov veľa toho znamená prvé kroky,prvé slová,prvé pády občas aj marné snahy,ktoré sa nedajú len tak podceniť zapametaj si,že život sa má naplno žiť a nie len tak ho podceniť račšej si daj poradiť ale nenehaj sa odraďiť (odradiť) musíš najprv pridať,ale pri každej zákrute nečakane podradiť na všetky podrazy si mohol aj ty Gádžovi nohy podraziť ,keď sa išlo piť taký si bol,že ne kamarát tebe ale ty kamarátovi si prišiel pivo zaplatiť lebo ne každá rana sa dala rýchlo zahojiť a pritom Bratislava Lúky 7 to takto chcela oplatiť pre spomienku na teba červy,gimy,pooky,padžo,reigionar,matias,polfy,shipo,mako,korytňak a luby odpočívajte v pokoji brácho...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bože ďakujeme ti za anjelov ktorých nám posielaš dúfam,že odkazy od nás im rozosielaš tak staraj sa o našich stražnych ved tých tvojich tak daj mi prosím krídla nech je pyšný na perie krídel nech bez nich nie je sám...(bez nich nie je sám)

Tak to by bola tá pesnička...Nuž, náš Jožko bol taký. Bol to chlapec, o ktorom ste si vážne mohli povedať tak ty si kamarát. A takých nestretávame často. Keby sme vedeli, ako sa skončí jedna hlúpa diskotéka, by sme vás na ňu nepustili. Jožko chýbaš nám.(plač). Pri tejto pesničke väčšinou ľudia, ktorí ťa poznajú plačú. Priznám sa, že aj ja. Nieje dňa, kedy by sme ťa nespomenuli. Či slovne, či v mysli. Nikdy na teba nezabudneme. A ako píšem tento článok mi je ľúto, e holen píšem a nemôžem ti to povedať do očí. Mám ťa veľmi rada. Chcela by som ťa ešte raz objať a vyplakať sa ti na pleci a povedať ti ako nám chýbyš. Bohužiaľ sa to nedá. A to ma na tom štve najviac. Keď si nám opustil, som prvý krát videla toľko ľudí plakať. Každý kto ťa pozná preklína tú noc kedy sa to stalo. Nech tá noc pominie a nech neexistuje. S tebou sa dalo zabaviť, porozprávať, vyvádzať....proste všetko. Nikdy si neodpustím jedno.... To čo som ti mohla povedať a mohlo by sa niečo zmeniť... Nemusel si vtedy ísť...A to si vyčítam. Mala som ti povedať ako som ťa vtedy mala rada a mohlo to byť inak. Ale bohužial čas nevrátime. Asi to takto malo byť. I keď ma to trápi a zožiera zároveň...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby som ti mohla povedať ešte jednu vetu a objať ťa povedala by som ti: 

,,Celá naša ulica ťa má rada a nikdy na teba nezabudne.....ANI JA... " a prosila by som Boha nech ťa nevezme tak skoro. Nech si ešte užiješ života a nech spoznáš to, čo je zmyslom života. Láska.... 

ZBOHOM... :'( 

Nikola Hudecová

Nikola Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu